מה הופך את כפר סבא לעדיפה למגורים על פני שכנותיה?

למרות שלרבים יש תחושה לעתים שפיתוח מגורים באזור המרכז נעשה בעיקר בתל אביב, כל מי שנוסע במרחק נסיעה של 20  דקות בלבד ממנה, יודע שישנה תנופת בנייה מרשימה שמושכת אליה אנשים מכל קצוות הארץ. כפר סבא בהחלט בולטת בראש התנופה הזו הודות לכמה דברים שהופכים אותה לסחורה חמה על פני ערים אחרות בסביבה מבחינת מגורים, ומושכים אליה אנשים רבים שבוחרים לבנות בה את חייהם.

כפר סבא – עיר העתיד בתנופה עכשווית

מלבד היקף בנייה אדיר ואיכותי מאין כמוהו, כפר סבא מתפתחת מבחינות רבות נוספות שגורמת לרבים לפזול לכיוונה על פנים ערים אחרות באזור. העיר הירוקה הזו כוללת מוסדות חינוך ולימוד בהם תלמידים בכל הגילאים יכולים לקבל השכלה שתקדם אותם לעבר עתיד נפלא שהם יוכלו לבחור את הכיוון שלו.

מלבד זאת, כפר סבא הפכה לבחירה מועדפת על בתי עסק שבוחרים בה עבור המקום בו הם יקימו את העסק שלהם – מה שפתח משרות במגוון תחומים, ובייחוד ההייטק, שתפס חזקה בכפר סבא שמשכה אליה את התחום שישראל הקטנה מצטיינת בו בגדול.

לרשימה הזו מתווספת גם הבנייה האיכותית בכפר סבא שלחברת לוקי בניה יש בה חלק מהותי. לוקי בניה, שאחראית לאלפי יחידות דיור שהוקמו בישראל במהלך שלושים שנות קיום החברה, עוסקת ביישום וביצוע של פרויקטים לבנייה ברחבי הארץ והיא עושה זאת בהצטיינות מרובה גם בכפר סבא.

לוקי בניה אחראית להקמה של עשרות יחידות מגורים ברחבי כפר סבא שמשפחות וזוגות יכולים להשתקע בהן ולהקים חיים מדהימים באחת הערים המתפתחות שקיבלה תנופה מדהימה ותמשיך להפתיע אותנו גם בעתיד.

כפר סבא כבר מזמן אינה העיר המיושנת שאנשים חושבים הודות לחברות כמו לוקי בניה שלקחו חלק בקידום שלה ובהפיכתה לעיר מושכת מבחינת השכלה, עבודה מגורים ואיכות חיים – בדיוק מה שכולנו מחפשים במקום בו נחיה.